youngwildandfreeee

Va i helvete

Kategori: Allmänt

Det är en förrvirrad tjej som skriver igen.. jag blir så sjukt frustrerad på mig själv när jag inte vet vad jag ska göra med livet, ena sekunden känns det som att jag har kommit på det, flytta till stockholm och börja jobba, nästa ska jag plugga till flygvärdinna och i nästa ändå ska jag åka tillbaka till Thai. Jag ska tillbaka till thailand i september men jag vet inte om det blir en månad eller om det blir flera, jag vet fasen inte vad jag ska ta mig till. Blir så jävla irriterrad och vet varken ut eller in, aahhhh!!
 
Annars har jag jobbat idag som vanligt, jobbar till på måndag.. känns ganska segt med tanke på att det ska bli fin väder. Men men kosing behöver jag ju, inte för att jag vet till vad ännu men det kommer jag nog på med tiden. 
 
imorgon ska jag göra något som jag inte har gjort på mer än  2 år, kan ni gissa vad? nä det kan ni inte! Jag ska klippa håret. Har verkligen grämt mig över det här sjukt länge för att jag vill att håret ska bli långt, folk i min närhet har sagt att det inte växer om man inte klipper de för det blir bara slitet och går av då, men jag har icke lyssnat.. men nu har jag tagit mitt förnuft till fånga, jag har köpt olja som får håret att växa och imorgon efter jag klippt mig ska jag in på hälsokost och köpa allt möjligt skit som är bra för håret. kul va? 
 
puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: