youngwildandfreeee

sunday

Kategori: Allmänt

Så då var ännu en helg avklarade och nu väntas en vecka med jobb.. NOT! Jag skulle dock vilja kunna skriva så men det går ju inte riktigt med mina två dagar i veckan jobb.. Men ingen panik jag söker jobb i Stockholm och jag har mina kontakter så förhoppningsvis så får jag tak över huvudet så jag kan åka dit och verkligen ge 100 för att få ett jobb, står ju på var och vartannat jobb att dom vill att man ska komma in med sitt cv så att dom får se hur man ser ut, och nu menar jag inte att jag ser bra ut jag menar att jag kan charma med rösten, duktig på att prata så där jag.. Annars har helgen varit fin, känner mig inte alls lika ensam idag som jag gjorde igår. idag mår jag bra igen och jag känner mig lycklig och nästan inte ett dugg deppig, lite små förvirrad skulle jag kanske bara kalla det faktiskt. Nu ska jag kika på nån film som handlar om nått fängelse, jag vet inte vilken film det blir än men jag vet att det blir en film med den handlingen, kul va? Idag äter jag även min sista chokladkaka också, ska njuta av alla kalorier som sakta tar över kroppen.. ska börja deffa lite nu förstår ni, har ett beslut att fatta och om jag tar det måste kroppen vara i topp form, alltså inga chokladkakor ska ligga och skvalpa i kistan längre.. nåja, ha de gott vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: