youngwildandfreeee

Jag avlider snart

Kategori: Allmänt

Av hunger! Har ätit en macka en yoghurt och ett äpple fram till nu, och jag jobbar till 8 sen ska jag träna så detta betyder att jag inte kommer äta igen förns om typ 8 timmar, därav rubriken, dör jag inte här och nu kommer jag hinna avlida innan lite krubb kommer komma ner i min lilla kista igen, 
 
annars så är de mer liv här inne idag,inte överdrivet mycket men helt okej så att tiden går lite snabbare idag ändå.
 
jag vet inte om ni har märkt det men när jag lägger upp bilder från mobilen så blir dom snea om man halkar inte här från en dator, det är lite konstigt men inget jag riktigt orkar fixa till just i detta ögonblick,
 
ldag är det Westlife som går varm i cd spelaren, som ni märker har hon inte 1:så bra musiksmak då man har att välja mellan: melodifestivalen 2008, arvingarna, och Westlife i princip.
2: hon har en CD spelare....men jag dömmer ingen!
 
nu är det tomt här och jag ska då passa på att springa och bajsa..ja jag är en människa jag med, lite för öppen för vissa ibland kanske? Nåja . 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: