youngwildandfreeee

Att bo som inneboende

Kategori: Allmänt

Jag har ju då börjat söka lite jobb i Stockholm lite smått,men jag har ju fortfarande ingenstans att bo, och det är ju lite svårt det där, ska jag söka jobb först och sen fixa boende eller ska jag fixa boende först och sen försöka hitta jobb? Jag har iallafall suttit inne på blocket nu ikväll och kollat på lite olika alternativ som det finns,och det lutar ju åt att jag ska bli inneboende med någon, frågan är bara vem? och vart? jag vet ju inte en ända gata i Stockholm men sånt löser sig ju alltid, eller hur? nog om de,nu har jag suttit några timmar och kollat och vet vad som finns så nu börjar blanda ihop alla lägenheter och alla jobb jag sökt känner att jag måste stänga ner för idag och ta upp fighten igen imorgon och då blir det att kontakta dom som jag tycker verkar vettiga eller nått.nåja, nu är det läge att inta sängposition så man orkar upp till ännu en tuff arbetsdag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: