youngwildandfreeee

fin dag

Kategori: Allmänt

Vaknade upp klockan tio i i morse pigg som en lärka! har blivit en riktig morgon människa på slutet.. Igår var det himla mysigt också, hemma hos hanna först med lite vin,sen ner till stan där det blev karuseller för hela slanten, åkte virvelvinden först en gång, och då tyckte hanna den va så jävla rolg så hon ville åka igen EXAKT efteråt det gick inte ens två sekunder typ, Första gången hade en av killarna som jobbar på just den karusellen pratat lite med mig och jag tror att polacktjejen som också jobbade där blev lite arg då (avundsjuka ni vet) så hon sa något till nån av dom andra killarna som också jobbade på den, (alltsa det stog typ 4 killar i karusellen och puttade på så att vi fick mer snurr lixom, och dom alla var från polen, alla som jobbade på "gatufesten" iallfall med karusellerna, men skit samma) då sa hon något till en av dom och sen snurrade dom oss HELA åkturen alltså jag har åkt jävligt mycket karuseller runt om i sverige och även utomlands med det där var det värsta jag har varit med om!! Fan höll på att svimma när jag klev ur den alltså.. När klockan slog ett öppnade sig himlen och det var ett tecken på att bege sig hemåt, tog en taxi och däckade runt halv två typ.. Idag är jag lite lätt bränd i facet men det blir brunt snart! På övriga kroppen är jag iallfall brun. Idag blir det lite tvätt, åka och handla och lite sånt där som man kan göra på en söndag, Imorgon ska jag ner på stan och boka tattoo tid också, men exakt vad jag ska göra kommer jag icke berätta ännu, ni får allt vänta snällt som alla andra..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: