youngwildandfreeee

träningsvärk så det skriker om det

Kategori: Allmänt

SHIIT! jag som nästan alltid har rört på mig, trodde inte att jag fick sån jäkla träningsvärk längre. MEN så fel jag hade, har börjat träna med en gammal killkompis och jag vet ju att tjejer och killar tränar helt olika, jag springer,kör magmaskiner och rygg, lite armar ibland men inte mycket, nu när vi har börjat köra så kör vi mer som killar, och jäävlar dom musklerna trodde jag inte ens att jag hade, skulle tvätta håret igår men fick inte ens upp armana till huvet, får tvätta idag istället... Ikväll ska vi köra ben så kommer väl inte kunna gå imorgon, men det gör inte så mycket, är ledig hela helgen så ska bara ligga på bryggan hos mormor och sola hela helgen,ska ju fasen bli 28 grader! Nu ska jag göra lite citups på pilatesbollen sen ska jag iväg och jobba lite. ha de gött vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: