youngwildandfreeee

lugn bara lugn

Kategori: Allmänt

Imorse eller det var kanske att ta i för vissa, vi tolv tiden idag tog jag bettan och rulla ner till salongen som jag adrig varit på förut, tog en rejäl chansning kan jag säga! Jag som HATAR att klippa mig och går till tandläkaren och borrar alla dagar i veckan istället för att klippa mig.men allt gick under lugna former, inget skrik,panik och gråt. Han klippte liite mer än jag ville men det va ju försent att börja böla när det inte gick att göra något åt det iallfall!
 
150 spänn kalaset på också och det hade man väl råd att punga ut tycker jag, 100 kr rabatt fick jag med, och det va ju himla snällt, tur man är söt ibland!
 
Köpte några tabletter som ska hälpa håret att bli så där fint som det är på reklamen och någon olja som jag kansk nämde förr? Nåja nu kollar jag och mami (som återigen har kommit hem efter en resa!)på limitless och äter korv med bröd, det kallar jag livet!
 
 
 Tänkte att jag för engångs skulle skulle slänga upp en bild men det gick icke som jag ville, försöker igen en annan dag!
 
 
Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: