youngwildandfreeee

Kebab pizza

Kategori: Allmänt

Sitter på ett dött köpcentrum och lyssnar på en gammal skiva från melodifestivalen, kebab pizza är den jag dansar runt till ljust nu! Heeelt dött på människor idag, solen skiner som vanligt när jag är instängd här tio timmar per dag.. Men jag ä int bitter, eller? Tiden går så jävla sakta det är helt otroligt, försöker roa mig bäst jag kan men har man vikt alla kläder hängt upp allt och grejat och om de inte kommer nå människor och stökar ner så kan jag ju inte gå och vika samma tröja igen, jag sitter och längtar hem till min godispåse och till den där nya serien ni vet orange is the new black? Så därför får de gärna vara lite molnigt helst regna lite när jag slutar så jag kan sitta inne med gott samvete 😃 
 
jag skulle alltså ut äta med Emma igår inte väktaren som det kanske verkade som? vi hade iallafall himla mysigt, god mat goda drinkar, drog hem vi tolv och kollade på orange is.... Men slocknade vi halv två, är ju som sagt en hårt arbetande kvinna nu, kolla bara va trött och sliten jag är. försöker mig på ett litet leende men de lyckas inte riktigt komma fram..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: