youngwildandfreeee

dagarna rinner

Kategori: Allmänt

förbi mig som smör i solen.. vet inte riktigt vart dagarna tar vägen eller vad jag riktigt gör med dom. Jag känner mig faktiskt sjukt ensam, Jag tänker inte gå djupare in på det då detta är en helt öppen blogg och ni fattar va? Igår va jag med Eric iallfall, vi rökte vatten pipa åt godis och kollade på orange is the new black, så sjukt bra serie, jag har redan sett hela säsongen men det hade inte han så vi kollade på den igen. Idag är det ingen sol ute heller eller jo det är det iochför sig,det är lite sol men det börjar dra in ett regnmoln över lilla Gävle så det väntar jag lite snällt på nu,,mamma har tagit bilen till mormor så att åka ut på något äventyr blir det inte av idag iallafall.. Och jag ska inte tatuera mig den 5 eller vad jag skrev, det är den 7! Detta måste vara ett av dom värdelösaste inlägg jag skrivit, men så kan det bli ibland..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: