youngwildandfreeee

Nu är det inte lätt

Kategori: Allmänt

åh,livet känns rätt tungt nu alltså, har några privata saker som ettsar sig fast och som jag täker konstant på, man tänker på det hela tiden och målar upp värre saker för varje gång, det är inte lätt men jag hoppas att det är slt på det snart, förhoppningsvis imorgn.
 
Annars så jobbar jag nu, ska typ jobba i minst 5 dagar i rad, känns sådärfaktiskt, jag älskar att jonna i butik att träffa människor och allt med jobbet är jävligt bra, men jag har en lista på saker som skulle gjort det lite bättre.
 
1. Att butiken låg i Stockholm och att jag hade någonstans att bo där.
2. Att man inte behövde jobba 10 timmar per gång, helt ensam, utan att egentligen få sitta, ta en riktigt paus att sitta och äta i lugn och ro.
3. Att man var 2 som jobbade åt gången.
 
Nu kanske ni tycker att det här är väl ingenting, men det är sjukt jobbigt att stå där själv i tio timmar utan rast och utan att äta, jag lever på banan och yoghurt dom här dagarna, det är kul..
 
Idag har som sagt vart en riktig skit dag, jag har precis ätit glass med hallon och nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas hoppas hoppas att jag får samtalet jag väntat på imorgon så att allt inte känns lite jobbigt längre.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: