youngwildandfreeee

Men äre skönt eller?

Kategori: Allmänt

Ja jävlar, nu har jag kommit hem från min tripp till Frankrike, allt va helt okej och det var himla roligt fåtal stunder, lite mindre roligt vissa, vi låter det vara så..
 
Sen jag kom hem har jag fått tre små röda prickar i en triangel mitt på vänsta skinkan, jag trodde att det var antigen tre små myggbett eller att jag hade blivit loppbiten i sängen på hotellet. Men dra mig baklänges när jag igår och idag försökte sitta på lill rumpen, det gick inte alls kan jag säga, så efter att ha kliat konstant på dom i en vecka eftersom att jag kom hem för en vecka sedan, och eftersom att jag har gått och trott i min blindhet att det var myggbett (jag drog tillochmed ner shortsen på ica maxi för att visa mamma då det kom till en punkt att jag höll på att sätta mig i frysdisken för att det kliade så in i helvete).  Och för att komma till den lilla poäng som jag faktiskt har med denna historia så är det: Jag satt nu så här på söndagskvällen hemma i min ensamhet och fick helt plötsligt hemska smärtor i skinkan då tar jag den lilla spegeln vi har att kolla i den stora spegeln med om ni hajar vad jag menar? drog ner byxorna och kollade, då har det nu blivit relativt stora röda finnar!! och jävlar va ont det gör kan knappt sitta utan får lixom sitta å sniskan på den högra skinkan.. och inte kan jag trycka dom jävlarna heller då jag behöver båda händerna till det och samtidigt ha den lilla spegeln så jag kan kolla.. 
 
Imorgon ska jag till en "läkare" kan vi kalla det, ska göra en liten grej, ska kanske passa på att dra ner byxorna och fråga om hon kan trycka dom åt mig..
 
Annars har jag haft en toppen helg, Andy kom igår, vi hängde lite, lagade mat, kollade på film (Andy somnade efter 10 minuter i mitt knä) och vaknade sedan när det var 20 minuter kvar och frågade om vi inte kunde lägga oss..och eftersom att vi är i mitt hus och han är min gäst så gör vi som han vill! vaknade tidigt idag och då ville han helt plötsligt kolla på filmen, och att jag hade kollat 2 timmar igår kväll det gjorde inget jag kunde kolla igen.. så vi kollade på film åt lite gomat som vi lagade igår och promenerade sedan i bouloungen innan det var dags för grabben att åka tillbaka till stockholm. 
 
Så nu blev det lite långt men det blir lätt så när man har mycket att berätta...
 
nu ska jag lägga lite is på rumpen och äta morotskaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: