youngwildandfreeee

28 grader och sol

Kategori: Allmänt

Allt är frid och fröjd, jag är glad igen! Fick samtalet jag väntat på!
 
hade även sökt högskola förut också bara för att jag kände att jag måste plugga eftersom att alla andra gör det, jag sökte förskolelärare, hade bestämt för längesen Att jag inte ville plugga iallafall och nu är de ju som sagt Stockholm som gäller för mig, iallafall jag blev reserv men ska tacka nej till de då jag ändå inte vill plugga.. 
 
annars sitter jag på jobbet nu, det är 28 grader ute.. Det är helt dött i hela köpcentrumet,fast det är ju inte särskilt konstigt, jag hade inte heller varit här om jag var ledig...jag vill inte vara här just nu som ni kanske förstår.. Slutar klockan sex, då ska jag hem och sätta mig på balkongen och måla naglarna ,läsa och njuta av kvällsolen..
 
Detta är en bild från tidigare i veckan! När jag var ledig och också kunde njuta av vädret!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: