youngwildandfreeee

Yoga

Kategori: Allmänt

Idag regnar det.. Men det gör inte så mycket! idag var det första dagen sen jag kom hit som jag kunde sova ut ordentligt, hade ingenting planerat på morgonen så jag kunde bara sova tills jag vaknade, så nu känner jag att jag är som jag brukar, jag har fått tillbaka all min power.
 
När jag vaknade åkte vi och åt, kyckling och ris, och sen åkte jag hem igen, nu sitter jag här utanför och inte gör så mycket alls, när det slutar regna ska jag börja röra mig mot massagen och göra nått med håret,men jag vet inte rikitigt hur länge det kommer falla ner vatten från himlen så tills det slutar ska jag sitta här och filosofera lite.
 
Ikväll ska vi även prova på yoga,Aree hade hört att det var väldigt bra träning så hon ville prova och vill ha mig med som support och visst ställer man upp,jag har provat det förut och jag vet inte om det är något för mig riktigt men jag ska ge de en till chans så får vi se om jag blir ett riktigt yoga freak för vem vet lixom?
 
Nu ska jag till seven och köpa nått gott att äta på för att det regnar..
 
xx
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Det är kul med yoga, får höra vad du tycker..puss på dig

    2012-09-12 | 13:09:22

Kommentera inlägget här: