youngwildandfreeee

Vägen till döden

Kategori: Allmänt

är lång så det gäller att göra vägen dit så bra som möjligt.
Igår var det ju inplanerat en heldag på stranden, Vi kom dit, jag och två andra par och en till kille, vi satt och kollade på när alla thaiare plockade musslor och det var huur mycket folk som helst verkligen, spelade gitarr och sjöng och hade det bra, tills det började regna... så klart, då åkte vi upp till en liten bar och spelade biljard och jenga tills det var dax för mig att gå hem och byta om och sedan gå till baren.
 
Idag när jag vaknade och skulle gå ner så möttes jag av tusen små grinande barn här nere i receptionen, skrikande grinande snorande ungar som sprang runt, jag försökte prata med Jeppi i telefonen men det ända han hörde när jag pratade var alla skitungar som var här.Men jag ska inte klaga det är det här jag måste stå ut med för att få bo billigt och bra! Så jag ä int bitter.
 
Idag har Aree åkt till något ställe och hämtat något som skulle ta typ 6 timmar att åka dit och tillbaka hon frågade om jag skulle följa med men jag kände att jag skulle stanna hemma, gå till stranden sola lite, men när jag vaknade var det ju ingen sol för bövelen, så nu sitter jag här istället, jag ska snart gå till seven och köpa tapapper och lite gott att äta och sen ska jag nog tro det eller ej gå ut och gå!
 
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: