youngwildandfreeee

Ut och resa.

Kategori: Allmänt

Jag och Aree har börjat planera en liten tripp till chiang mai där vi ska spendera tre dagar,vi ska hälsa på hennes kompisar,gå på zoo, ut och leka i djungeln och shoppa om vi hittar något, för det ska tydligen vara väldigt billigt där och väldigt fint! Så vi ska åka dit nu innan högsäsongen drar igång och vi inte kommer kunna göra något,Biljetterna kostar inte mycket heller och så får vi bo hos hennes kompis så vi behöver inte betala boende även fast vi kan göra det för det är väldigt billigt som sagt.
 
Ett annat äventyr jag kanske ska på är att åka till Bail, de ni! Jag har träffat några som håller på med thai boxning här i AoNang, jag träffade dom första dagen jag kom och dom känner Aree för dom har varit här i tre månader redan, men så ska dom iallfall åka till Bali för att en av dom har en stor match där då, och så frågade dom om jag inte skulle följa med dit,dom ska också bara åka i tre eller fyra dagar och sen komma tillbaka hit, och det skulle ju vara sjukt kul att få åka dit också, det lutar väll åt att det inte blir så att jag åker men det skulle vara sjukt kul om det blev så att jag gör det, men men vi får se det skulle vara om en vecka isåfall.
 
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: