youngwildandfreeee

Tomt i baren

Kategori: Allmänt

Det är väldigt tomt i baren ikväll, och jag trodde ju att det var onsdag idag och att det skulle vara  lite fart ikväll men så fel jag hade, det var ju bara tisdag.. imorgon iallfall är det onsdag och vi får se hur det blir då..
 
Nu sitter jag och väntar på att Elin ska logga in på skype så att vi kan skypa, det är ju lite sent för mig nu men eftersom att det är lite tidsskillnad och hon gör saker på dagarna så måste det ju bli nu om vi ska kunna göra det någon gång, jag är doc jävligt trött så loggar hon inte in snart så somnar jag väll sittandes här ute..
 
igår när vi satt och åt så kom det en jätte liten kattunge ut över vägen, bilarna tutade och stannade och det blev kö för den lillen vägrade flytta på sig, tillslut när jag skulle ingripa så tog en tjej på moppe upp den och flyttade på den, sen tänkte jag inte så mycket mer på det, Idag när vi satt och åt igen så ser jag den åter igen vid trottoaren på andra sifdan och den var på väg över igen, då tog jag med mig ett spätt med grillad scahmpis eller vad de heter sånna jätte räkor, gick till katten och guud så han skek när han kände lukten, åhh han var så liten och söt, hade jag inte bott över kliniken så hade jag tagit med den hem men nu vet man ju inte, folk kan vara allergiska och sånt,sen när jag skulle lämna den efter att jag gett honom mat så gick jag upp med den för en backe så att den skulle komma långt bort från gatan och då sprang han efter mig stackarn,men tillslut efter mycket letande hittade jag nog hans mamma eller nått och då blev han distraherad och jag kunde smita ifrån den, men jag ska kolla imorgon med om han verkligen hittade sin familj eller hur  det blev, annars vet jag att Fridas granne verkar samla på katter så jag får väll gå dit med den då, fast då blir inte Frida glad hon tykcerr nog med dom 11 han redan har.
 
Nu loggade Elin in så nu ska vi skypa sen är de nattinatti.
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: