youngwildandfreeee

skumma bananer

Kategori: Allmänt

Fan det är skummt det där med internet, det loggar in och ut hela tiden, och datan är seg som fan därav ingen uppdatering på ett tag då jag inte har kunnat loggat in eftersom att internet valde att logga ut och aldrig in igen..
 
Idag vankas det familjemiddag innan jag drar minsann, så om 2 timmar så kommer väll lite goagubbar, de bjuds på tacos och princesstårta made by me! Det bara vattnas i munnen när jag tänker på rackaren som står i kulskåpet och gottar till sig,
 
Jag har packat klart helt nu också, så nu är det bara att ta vara på sista tiden och sen bara ta väskan och dra helt enkelt.
 
Det kommer bli mer att skriva och mycker mer bilder när jag väl har kommit ner, jag gör inte så mycket på dagarna nu, bara chillar med mamma och käkar..
 
xx
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: