youngwildandfreeee

Regn,regn,regn

Kategori: Allmänt

Det regnade hela dagen igår och det fortsätter även idag.. dom sa att det skulle regna nu konstant i en eller två veckor så man kan säga att regnsäsongen har kommit nu.så idag har jag bara vart hemma eftersom att jag inte har kunnat eller velat ta mig någonstans, jag har kollat på tv, duschat och ätit hårdbröd med kaviar,men jag börjar bli lite hungrig igen nu så jag hoppas att det kan sluta regna snart så att vi kan åka och äta... jag bor iförsig bara typ 15 meter från seven men orken finns inte riktigt för att springa dit just nu.
 
 
Jag tror tyvärr inte att det kommer bli någon mat för mig på några timmar, himlen har verkligen öppnat sig, så jag ska nu gå upp och kolla på film och fortsätta knapra hårdbröd.
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: