youngwildandfreeee

Reeeeeeeeegn

Kategori: Allmänt

Fan det har regnat i jag vet inte hur många dagar nu,och det regnar konstant också, det slutar  lixom aldrig.. och eftersom att det regnar så mycket så gör jag inte något speciellt heller, jag är hemma kollar på film tills det är dax att springa till coconut och då är vi där istället, men det är helt okej, det brukar sluta regna på kvällarna så folk är det iallafall, Nu ska jag inte klaga så mycket eftersom att jag var i chiang mai och det inte regnade någonting alls där, det hade tydligt regnat här i krabi hela tiden och än ska det inte sluta, det ska regna i två veckor säger dom, men det brukar låta så och sen blir det fint helt plötsligt, men man vet inte, det är bra om det regnar mycket nu också då kanske det inte regnar så mycket när det blir högsäsong. Nu ska jag upp och ta en varm dusch sen ska jag kolla på några avsnitt av svenska hollywoodfruar som jaga har missat dom sista veckorna.!
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: