youngwildandfreeee

Nu ska ni få en riktig sockerkaka att sätta i halsen

Kategori: Allmänt

Guud vilken mysig och rolig kväll vi har haft! Jag måste bara ha den bästa släkten!! Vi åt,fikade,pratade,skrattade och hade det bara allmänt bra, Sen vi nio när dom började dra sig hemåt bestämde jag och mamma oss för att gå ner på stan en sväng, det är ämligen något som heter Ånatta den här helgen, och just ikväll tände dom 5000 marchaler (stavning) runt hela ån och runt i stan, och jag har aldrig varit på det någon gång inne i stan så vi gick ner och kollade läget lite, sen hade dom någon fireshow uppvisning och det gjorde bara att jag längtade efter min egna fireman så himla mycket! Men det är inte långt kvar tills jag får se han i action igen..Och han är mycket duktigare också om jag ska skryta lite...
 
Annars vet jag inte hur mycket uppdateringar det kommer bli innan jag åker, ska försöka att inte sitta så mycket vid datan utan göra lite annat istället, men som sagt det blir bättre uppdateringar med bilder och grejer när jag har kommit dit, så håll ut förbövelen!
 
Jag hann inte ta några bilder ikväll heller, kameran dog och jag hann inte ladda den jäkel..Men jag bjussar på en bild från ett tag sedan när vi var ute och åt.
 
Jag ,Ida och Dan som råkar blunda prick när kortet togs.
 
xx
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: