youngwildandfreeee

Nu javlar

Kategori: Allmänt

sitter jag med arselet i brodrosten..
Fasen vilken pers det var att ta sig till detta land, borjade med att flyget var forsenat, typ 8 timmar, men efter mycket om och men sa var jag en av dom lyckliga att bli ombokad till en helt ny flight och bara bli 4 timmar sen till Thai,.men det blev ett valdigt snabbt hejda till la familia, t25 minuter inna planet ska lyfta far jag reda pa det, pa den tiden hann jag fa biljetterna checka in vaskan, ga igenom tullen som stoppade mig tva ganger innan dom tvingade mig att ta av mig skorna och stalla mig i ko igen.. det slutar med att jag springer in p[ planet med skorna,datorn,kameran,mobilen,solglasogon, allt det lost och en tom vaska i den andra handen, folk kollade pa mig som om jag var tokig, men jag flasade iallfaram fram att det vart lite krangel med mitt tidagre flyg och att jag darfor kom inspringande pa detta vis..
 
Pa planet fick jag sitta brevid en man och en kvinna som maste ha haft en atsjukdom eller natt, hon trock i sig salta pinnar som om det vore hennes sista dag pa jorden, sen satt hon och pratade med sig sjalv sa att alla smulor hon hade i munnen flog pa mig...Tur nog var bara resan tva timmar och jag delade nastan bokstavligt talat sate med killen brevd mig for att slippa bli duschad i salta pinnar fran en frammande kvinna..Val i zurich fick jag sitta och vanta i 5 timma, helt sj'lv utan varken vatten eller brod. men det gick bra det med, hade fullt sja med att vara arg pa en skrikande unge som bara sprang runt runt och vagrade lyssna pa sina foraldrar, efter ett tag nar hans pappa jagade honom for att ta honom sa sprang ungen in i ett staket av gla, om nni forstr vad jag menar? med huvudet forst, efter det blev det tyst!
 
Sen var jag i bkk dar skulle jag vanta i 3 timmar det gick bra det med, och sen nar jag kom fram sa vantade hela den nya slakten pa mig!
 
Nu ska jag kila och hjalpa min gullisar lite!
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: