youngwildandfreeee

Nu fick jag dig

Kategori: Allmänt

din lilla rackare! Under dom absolut första dagarna när jag kom hit så såg jag en stor skalbagge eller var det var, alltså verkligen skit stor! Och när jag såg den fick jag panik och sprang runt som en yr rädd liten höna som inte alls visste vart den skulle ta vägen, alltså det tog lite tid innan jag hittade något att försöka döda den med, men jag var för seg så när jag väl kom där med skon i högsta hugg så sprang den jäkeln under kylskåpet, och det är omöjligt att komma under där, så nu har jag alltså bott där i rädsla i tre veckor för att jag vet att han har varit där och jag har bara väntat på att den skulle krypa runt i mitt ansikte mitt i natten.. Men igår när jag skulle ta min kjol så kommer den ut där ifrån!! Paniken var nära att drabba mig igen men denna gång kände jag att jag måste döda den jävlen, så jag tog första bästa tillhygge vilken råkade bli min pocketbok... och mosade honom, det bra med det var: att han dog! Det mindre roliga är: 1. jag vet inte om han har lagt ägg eller ungar i mina kläder.. jag kollade runt och skakade lite lätt men såg inget, och sen vet jag förresten inte om skalbaggar eller vad det nu va för djur kan lägga ägg? och 2. jag har nu inte en levande stor skalbagge i mitt rum utan jag har den mosad på baksidan av min pocketbok...Men hellre en mosad kladdig sak på baksidan av min bok än en levande stor bagge som ska bo i mina kläder!
 
Såg ungefär ut så här men den var mycket större, ni kan ju tänka er själva om den skulle krypa i facet på dig när du sov, inte skitkul!
 
xx
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: