youngwildandfreeee

Kan en hund

Kategori: Allmänt

och en katt make some babys? nä det är ju knappast troligt men Arees hund är ju helt otrolig på att vara på hennes stackars katt,fast jag vet att det är omöjligt att dom ska kunna få ungar så skulle jag inte bli förvånad om katten snart har valpungar i magen för så som den där hunden juckar på henne så skulle det kunna ske när som helst!
 
När Jeppi inte sover med mig så sover jag hos Aree för att det är mysigare att ha någon att sova med än att vara själv,men nu när jag är där så det ända jag gör är att jag hunden så att han inte ska sätta på katten, jag jagar hunden hunden jagar katten och katten försöker bara rädda sig själv genom att spirnga runt tills hon blir helt utmattad och låter hunden göra vad han vill för den jäkeln ger fasen aldrig upp.. Det som är lite synd är att katten är vädligt skygg för det hade ju varit väldigt enkelt om jag bara kunde bära upp katten, men tyvärr är inte fallet så, men jag ska ämja hunden så att de blir pli på honom.
 
Här har ni byrackarn..
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: