youngwildandfreeee

Jaha

Kategori: Allmänt

Det blev ingen yoga den där kvällen för att hon sa att om vi skulle prova så var vi tvungna att fortsätta varje dag sen, så vi måste ta det efter våran lilla resa istället,
 
Annars då jag har fått en lärare som ska lära mig thai nu också, varje kväll sitter vi och han försöker lära mig lite, det som är lite jobbigt är bara att han inte kan engelska så himla bra, så samtidigt som han försöker lära mig thai måste jag lära han engelska, men det går ,vi har en engelsk thai ordbok så visar jag bara han orden och så säger han hur man uttalar dom om han inte fattar vad jag säger utan att visa den.
 
Igår var det jätte myckett folk i baren också och det blev lite för mycket för lilla mig måste jag säga, jag trodde att det skulle vara as lätt men det är inte så lätt faktiskt, när det är typ 6 personer i ett sällsakp så ska alla beställa och sen ska man bära ut allt på en brick utan att tappa och så måste jag akta alla människor och komma ihåg vart dom sitter och vilken drink som är vilken, aa ni förstår hur mycket det blev för mig då.
 
Nu ska jag kila iväg på lite roligheter.
 
xx
 
 

Kommentarer

  • Emma J säger:

    Kan tänka mig hur jag själv skulle irra runt och blanda ihop alla beställningar. Det hjälper ju inte heller att man inte är värsta drinkbruden så man kan ju knappt en tiondel av vad som de har att erbjuda. Men innan högsäsongen drar igång på riktigt kommer du kunna allt som ett rinnande vatten!

    Vad gullig bild du la ut på facebook. Saknar er inte mindre tack vare den om jag säger så. Ojoj, så himla gärna jag skulle vilja vara där nere nu. Men men, min tid kommer snart!

    Ha det gott och sköt om dig och hälsa alla!
    kraaam

    2012-09-15 | 08:48:15

Kommentera inlägget här: