youngwildandfreeee

Gullis

Kategori: Allmänt

Idag åkte vi till Krabi town för att göra lite ärenden, eller jag gjorde inga ärenden det var mest dom andra som gjorde det, min uppgift var att vara barnvakt. Och han är så söt lillkillen men han är så stor så när han sprang iväg eller busade så kunde jag inte bara springa efter honom och bära upp han för det orkade jag inte.. så han sprang iväg och så ropade han farang (farang betyder turist) jag sa till honom att jag inte ville att han skulle säga det så efter ett tag sa han faktiskt Jessica och då var det de roligaste ordet han kunde så då sa han det hela tiden istället, men eftersom att jag inte orkade lyfta honom vad han än kallar mig så lockade jag honom med något ätbart typ fiskbullar på pinne så att han kom tillbaka,. och eftersom att hans mamma jobbar på massagen så har han ju sett hur dom gör håret på folk och masserar fötterna och grejer, så då när jag äntligen fick honom lite lugn i bilen så fick jag en liten ofrivillig fixering av mitt hår, alltså han drog bort hälften..så mamma om du nu tycker att jag har lite hår nästa gång vi skypar är det inte för att jag har näringsbrist utan för att han har dragit bort allt!
 
Men kolla bara hur söt han är!!
 
Nu ska jag duscha sen ska jag till massagen och sen till baren,idag är det livemusik så det kanske blir lite mer folk ikväll än dom här 3 kvällarna som har varit.
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: