youngwildandfreeee

Danföredan före doppare dan

Kategori: Allmänt

Imorgon åker jag! Jäklar vad fort dagarna har gått nu på slutet.
 
Jag vaknade upp pigg och glad idag, nu blir de princesstårta till frulle för någon sån tårta lär jag väll inte få på ett tag. Sen ska jag hänga med Emma en sväng också, och sen ska jag ner på stan med mamma för att kolla om man behöver köpa något som man egentligen inte behöver..
 
En pigg,glad och lite finnig tjej!
 
notis kl:21,50: Jag insåg precis att jag hade skrivit dan före dan före doppare dan, jag åker imorgon.. Tjejen med koll!!
 
xx
 
 
 

Kommentarer

  • Emma J säger:

    Åh, jag är så glad för din skull att du får åka till paradiset. Och jag ska inte hymla om att jag är fruktansvärt avundsjuk. Jäkla skit att man ska gå skola alltså ;o)
    Njut de sista timmarna med mamma så hörs vi sen!
    kramen

    2012-09-02 | 20:27:23

Kommentera inlägget här: