youngwildandfreeee

allt är i sin ordning nu.

Kategori: Allmänt

såå! nu har jag efter lite fundering och tänkade bestämt att jag ska bo kvar här över kliniken, jag har fått en nyckel till ytterdörren så att jag kan låsa och så när jag kommer, rummet är bra och jag har wifi sa jag kan ju sitta vid datan och greja då också.
 
Idag gick jag till stranden en snabbis när jag vaknade, men jag klarade bara av att ligga där i ungefär 40 minuter och sen höll jag verkligen på att dö av värmen, det är så sjukt varmt nu alltså,
 
Nu sitter jag nere i lobbyn på kliniken för det är där som jag har bäst internet och då träffade jag på en ung kille som har fått nån feber kommer inte ihåg vad den heter, han bor här och när han såg mig frågade han mig: vad är du för sjuk? Men tack för  den lixom, fast det är ju inte konstigt att han tror att jag också är sjuk för det är ju ingen annan som bor här, nu sitter vi iallfall här nere och chillar, jag har tagit honom under mina vingar och om han behöver något så hjälper jag honom..
 
Annars så är typ allt som vanligt, ikväll ska jag och Frida på någon marknad här så vi får se om det är nå kul och nått gott att äta!
 
xx
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: