youngwildandfreeee

9/8/2012

Kategori: Allmänt

 flyttade in i min nya lyar igar, meen dom har gjort en clinic precis under sa dom laser typ porten nere eller va jag ska kalla det klockan 11. och eftersom att jag alltid kommer hem sent sa maste jag plinga och vacka dom och sen ska dom komma och oppna, det kanns lite jobbigt sa idag ska jag byta igen..
 
Jag har borjat komma in i det jag ska gora pa baren ocksa sa nar hogsasongen kommer sa kommer jag kunna alla nummer pa borden, kunna alla drinkar i menyn och bara kunna allt som rinnande vatten.
 
Pa dagarna ar vi mest pa salongen,och eftersom att det inte ar riktigt hogsasong an sa far vi finslipa oss sjalva nar det inte ar nagra kunder, jag har tillexempel fatt mina ogonbrun plokade, footscrubb, en fin liten grej i haret, jag har lart mig att gora rosor av palmblad och mycket mer..Men vi ligger inte bara pa latsidab, vi har gjort om salongen ocksa, sa nu ar det mycket storre och mycket battre.
 
Sa pa dagrna ar vi dar och pa kvallarna pa baren i princip, allt ar bra, och nu hoppas jag bara att det nya stallet blir bra sa ar allt klart sen.
 
Idag ar aven forsta dagen med klarbla himmel sen jag kom! Men idag kan har jag inte tid att ga ner till stranden for nu ska vi till Krabitown och sen ska jag ju flytta. Men imorgon ska jag minsann fa bort min vita farg..
 
xx
 
 

Kommentarer

  • Emma J säger:

    Låter som du har fullt upp. Men det är skönt att göra lite nytta. Drygt med att du måste byta boende. Kan du inte få en nyckel till ytterdörren eller det kanske blir svårt till en klinik... Hoppas det nya stället blir lika bra. Hörs sen! kram

    2012-09-08 | 09:50:54

Kommentera inlägget här: