youngwildandfreeee

Walking dead

Kategori: Allmänt

Nä inte riktigt men imorse när klockan ringde efter att jag bara hade sovit i 4 timmar kändes det förjävligt kan jag säga! Men jag kom upp och iväg så det var skönt, bussen var helt full både på dit vägen och hemvägen så inte fick man sitta så skönt heller plus att på vägen hem satt jag brevid en kvinna som luktade svett som fan, och sen efter ett tag så började det lukta äggfis i hela bussen och jag skulle kunna slå vad om att det var hon! fyfasen va det luktade och det gjorde inte det hela bättre kan jag säga!

Annars har dagen varit super, jag kom lite tidigare än jag sagt till pappa så när jag kom till sthlm så köpte jg mig en glass och stod i solen och åt medans jag väntade på herskapet.

När dom kom åktevi till ambasaden för att jag skulle gära mitt visum det var ju därför jag åkte till sthlm överhuvudtaget, men snopet nog när jag kommer dit säger hon att jag måste ha en flygbiljett bokad och det har jag ju icke än! Men inga sura miner här inte, jag lämnade mitt pass hos pappa, på tisdag ska jag köpa biljett och fylla i ett papper sen ska jag skicka de till honom och han ska ta det till amabsaden, sen är det klart!

Eter det åkte vi och käkade lite thai mat, kyckling med chesewnötter som vanligt för mig, något annat inte så mumsigt till dom andra två..Sen drog vi envända på stan jag köpte mig en huvudbonad ett nagellack och en deo,väldigt billigt och behövligt alltihopa så det var värt.

Sen åkte vi till migrationsverket men där var de huur mycket folk som helst och min buss skulle snart gå så vi skippade det idag och dom får helt enkelt ta det en annan dag.

Efter det åkte vi till det största godis stället jag sett! det var som ett fett lager fullt med godis till en riktigt billig penning, typ 22 chokladkakor för 100 spänn hur illigt va de då? :O Så innan jag far tillbaka till tai ska jag åka dit och dra igenom så att jag får med mig lite gotta dit också.

Nu sitter jag och väntar på Sanna hon ska komma och hämta upp mig sen ska vi ta en fika på stan!

xx

bjussar på en bild på min nya huvudbonad som sagt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: