youngwildandfreeee

Vi ska fakstiskt ut idag mitt lilla face och jag

Kategori: Allmänt

Eller vi har varit ute redan,idag har det varit en väldigt aktiv dag måste jag säga, nar jag vakande sprang jag och mamma runt på gräsmattan och lekte med katten, sen åt vi goda frukter till frulle och sen fick vi för oss jag mamma och mormor att vi ville göra något, någon typ av utflykt eller egentligen vad som helst. så damerna sminkade på sig lite och sen satte vi oss i bilen och körde, körde dock inte så långt utan som längst till Engesberg.. men ändå, vi gick runt och tittade på på räddningsbåtåtar, var bort till fyren men vi gick inte upp i den, tog en liten promenad och sen åt och fikade vipå böna cafe. har haft en awsome dag och solen har verkligen stekt hela dagen, nu när vi kom hem så började det att molna till lite, men det är fortfarande väldigt varmt! Mamma och mormor har gått ner till bryggan och ligger där och läser, men eftersom att jag inte är någon stor läsare så föredrar jag att sitta här nu och ska sedan förflytta mig till tv:n, då jag äntligen kan kolla på något annat än fridrott och rapport, morfar har åkt till bollnäs på trav och som jag sa var dom andra ute, fritt fram på tv:n alltså, och vem bangar då lixom? inte jag kan jag säga!


Just det! måste bara säga att jag trodde att det skulle vara tråkigt att kolla på OS.. och det var det också! alla i mitt sällskap somnade och det var väll ändå ett bevis på att det var det, och det var ju dom som promt skulle kolla, det slutade alltså med att jag satt där och kollade själv, men dom andra snarkandes brevid..men men jag överlevde kvällen utan större bekymmer så jag är glad iallfall! 

här är bilder från dagen så härlångt!







xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: