youngwildandfreeee

uttråkad till max

Kategori: Allmänt

Fyfasen va uttråkad jag är nu alltså! mamma åkte iväg vid sex till en kompis och här sitter jag hemma och häckar, alla mina vänner har annat för sig visade det sig, men snart är jag så uttråkad att det nästan skulle vara roligare att åka till Elin och Danne och kolla på när dom städar inför deras visning imorgon, fast samtidigt nej!. Sjukt sugen på något gott är jag också, har inget smarrigt att äta hemma men jag är verkligen för trött för att ta mig till willys som jag sa tidigare, hade inte mamma tagit bilen hade jag kanske övervägt att åka men nu är det verkligen ett feting nej. Och inte orkar jag riva fram bunkrar och elvisp och diska och greja heller, de får bli en banan helt enkelt.

Men gud nu när jag sitter här och tänker och läser vad jag skriver så kommer jag på att om jag ska vara så hät trött och lat så är ju det bara bra för mig, för jag äter ju inget då, jag menar förut när jag kände migg sugen på godis,choklad eller what ever så kunde jag gå en mil för att få de typ, men ni fattar? och nu orkar jag inte ens cykla över vägen lixom, whats up whit that? fast det är ju faktiskt bara bra snrt börjar ju bikini säsongen igen...

Kanske man skulle ta och lägga sig och sova då? jag menar klockan börjar närma signio och jag har inget att göra och inget att äta..

Imorgon väntar min näst sista stägning också, sen har jag ledig i två dagar, så jäävla nice!

Bjussar på en sexig bild på mig just nu iallafall

Kommentarer


Kommentera inlägget här: