youngwildandfreeee

Trött tjej

Kategori: Allmänt

Det blev en riktigt sen kväll igår, somnade vi sex imorse och Emma ringde och väckte mig klockan 10! 4 timmars sömn alltså´.. börjar känna nu hur trött jag börjar bli.. har ju varit på g hela dagen, När hon ringde var det bara att hoppa upp ur sängen,kvinnan skulle åka och jobba och hon började jobba innan stan öppnade och slutar när stan stänger,Hon ska ut ikväll och hennes problem var att hon inte hade några byxor att ha på sig, så jag kletade in olja i håret och satt bara och tittade in i en vägg i en halvtimme ungefär sen duschade jag och drog ner to the town, hittade dock inga byxor åt henne så nu vette tusan om hon ska gå utanbyxor eller hur hon ska bära sig åt? När jag hade kollat runt lite på byxor men inte funnit några i hennes smak så gav jag upp, svängde förbi Emma S jobb för lite tjitttjatt innan jag åkte vidare,

Efter det åkte jag till ICA MAXI köpte lite hårdbröd kaviar och godis. ungefär det jag lever lite på då mammsen är hos mormor nån dag.

Nu funderar jag på om jag skulle dra mig till något solarium för att få lite färg, men lägger jag mig där är risken väldigt stor att jag somnar, ögonen går lite i kors nu skulle jag säga, Tror fasen att jag ska ta en powernap innan faktiskt. Ja så får det bli!

En helt fantastiskt bra bild på mig och dagens middag!




xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: