youngwildandfreeee

Allsång

Kategori: Allmänt

kollar på allsång men det suger ju idag, har ingenting att göra heller, alla mina vänner är som så många andra dagar då jag äntligen inte jobbar kväll borta på andra roligheter, och vad gör jag? jo jag sitter här i soffan och försöker sjunga med i dom gamla sångerna som jag inte ens hört hälften av..

Funderar om jag ska ta mig till willys och köpa glass.. skulle ju få tiden att gå lite men samtidigt nej, har ismyg gett mig själv ett godisförbud på vardagar, det innebär att jag inte får äta godis,glass,fika bröd, läsk NADA under veckorna. Får se om jag klarar det men de skulle vara skönt att bli av med godissuget lite nu innan jag åker så att det inte blir så svårt att vara där utan alla gosaker som vi har här hemma!


Nä nu missar jag en gamma goding på allsång, och det är fasen en låt jag kan också!

Han tog av sig sin kavaj sparka av sig båda skorna..........



xx

Kommentarer

  • Emma säger:

    Love u!

    2012-08-01 | 10:33:41
  • Emma säger:

    Love u!

    2012-08-01 | 10:34:35

Kommentera inlägget här: