youngwildandfreeee

Söndag

Kategori: Allmänt

Så då har dagen gått och klockan är redan 8. Denna dagen har jag inte gjort ett skit, det har varit som en söndag ska vara men som den egentligen aldrig är iallfall inte för mig, Jag har bara legat här i soffan på exakt samma plats i fem timmar, jag har bara ställt mig upp och gått till köket för att hämta cola gått tillbaka och lagt mig här igen, men det har varit riktigt skönt också, nu ska jag faktiskt gå och borsta tänderna för det har jag inte gjort än men bättre sent än aldrig eller hur?

Nu väntar jag på att elin ska höra av sig, så ska jag dit och chilla lite till, fast om hon inte kommer hem snart så tror jag faktiskt att jag struntar i det, det har ju regnat hela jävla dan och det är grått och trist ute, jag har egentligen ingen lust att gå ut men för lite sällis måste man kanske göra det ifallfall? Jag är sjukt sugen på att ringa onlinepizza också men det känns inge roligt att sitta här och äta själv, så de får kanske bli en panpizza som mamma har i frysen till mig om de blir krissituitationer som det är nu, eller så får de bli hårdbröd med kaviar till middag också det är ju faktiskt inte fyskam det heller..

Bjuder inte på någon rolig bild idag då jag ser ut som nån galen shomme som inte har duschat på en vecka..(Fast det har jag gjort) och eftersom jag inte har gjort nått har jag inget kort på det heller så enkelt var det.

Jag slänger upp ett fint citat istället.


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: