youngwildandfreeee

Slutkörd och överkörd

Kategori: Allmänt

Eller okej inte överkörd, med trött som fan är jag!

Just det några bilder på tårtan som jag och Pia gjorde blev det inte tyärr, kanske inte den finaste tårtan jag gjort men jävligt go var den, vi gjorde en tårtbotten och sen blev den lite för tunn så vi gjorde en marrängbotten också som vi hade emellan dom två sockerkaksbottnarna, höll på och bakade i 5 timmar ilördags lagom less va jag efter det, men det var roligt, på kvällen åt vi thaimat och så gick vi ner och badade årets första dopp, på söndagen chilla de vi bara hemma sen åkte vi och hösade på vår älskade fina farmor som vi inte hade sett på länge. Den här helgen har varit sjukt mysig och roligt, en av dom bättre helgerna på länge faktiskt!

Vi kom hem igen vi nio och då var det bara för mig att åka hem byta om och sen åka till jobbet, dom behövde lite förstärkning och jag är ju inte den som är den som är den som säger nej så jag åkte dit och trodde vi skulle stänga som vanligt, men så fel jag hae! klockan 4 slutade vi klockan 4! Och sen idag när jag vakande vi två var det bara att byta om och åka till jobbet igen, slutade 12 och nu myser jag i soffan lite innan jag ska sova, imorgon väntar jobb 11-20 och sen får jag äntligen en dag vila! Just nu känns det lite som att jag lever för att jobba, men jag behöver ju kosing så varför klaga egentligen?

xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här: