youngwildandfreeee

sjuk

Kategori: Allmänt

Jaha då har jag gått och blivit sjuk, jag skulle nog säga att det är för att jag har jobbat så hima mycket nu den senaste tiden, jag har fått grymt mycket finnar också och det får jag när jag inte har tid att ta det lugnt utan att ha något att jag måste göra hela tiden. Men men det är som det är, snart ska jag ju ha en sjukt lång semester från detta, även fast jag ska jobba i thai så blir det ju ändå inte på samma sätt skulle jag kunna säga.

Jag vaknade nyss och har precis käkat upp en hel annans så nu svider det rejält på tungan faktiskt.

Snart börjar jag jobba igen, det här är min 5 stägning och sen har jag bara två kvar!!! det är lycka kan jag säga! Nu ska jag fylla kistan med lite lasagne så att jag orkar jobba hela natten..

Imorgon är jag ledig, då ska jag göra något mycket roligt men det berättar jag imöra om det blir som jag tänkt helt enkelt!!

har inga nytagna bilder eftersom att jag icke gör något annat än jobbar, bjussar istället på lite bilder som ger mig styrka att ta mig igenom mina jobbpass!






xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: