youngwildandfreeee

Minigolf och fika i en hammock

Kategori: Allmänt

Vilken underbartmysig dag jag har haft idag! mamma kom in och väckte mig och frågade om vi inte skulle till boulognen och spela minigolf och fika lite, och vem tackar nej till det lixom? vi gick rundan på 18 hål ochjag var en riktigt hejjare faktiskt, fast det var ju så längesen jag spelade så det var kasnke nybörjar tur, mamma kom ikapp mot slutet men jag höll ledningen hela vägen iallfall!

Efter det satte vi oss i en hammock i den stekande solen och fikade, våffla med grädde och sylt och chokladboll med cola, hur gott? Mammas kompis kom förbi och snickesnacka lite också,

Sen klockan 4 var det dax för mig att bege mig vart då tror ni? jo precis jobbet, vart annars? det gick super bra att jobba var klara i tid och det var inga konstigheter och problem, så det va nice!

Nu sitter jag här och dricke jucie direkt ur förpackningen, är helt slut ihela kroppen och jag måste ta mig in i dushcen nu och lägga kroppen i badkaret men jag orkar verkligen inte.. låter kanske inte särskilt jobbigt men det är de!! Så istället sitter jag här och drar ut på tiden även fast jag vet att jag bara blir tröttare och att orken kommer fösrvinna helt snart, och jag vet även att jag kommer inte lägga mig om jag inte duschar först, så nu måste jag helt enkelt välja, sova här i soffan med olja i håret och vakna inatt av att jag fryser men jag vet att jag inte kan lägga mig i sängen för att jag är äcklig efter jobbet, eller hoppa in i duschen for som fan och sen lägga mig i min mjuka säng under täcket med fluffiga kuddar och drömma om vita hästar med horn på rosa moln?

Vi vet nog alla vilket jag väljer eller hur?

God Natt!

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: