youngwildandfreeee

Lilleskutt och Bamse

Kategori: Allmänt

Idag började jag jobba kart i elva och slutade klockan tre, ett riktigtt skönt pass att jobba faktiskt, idag kom även bamse och lille skutt till restaurangen, cirkus scott är nämligen istan och bamse och lille skutt är med på deras cirkus, det va ansikts målning jonglörer och en liten ponny som man kunde rida på, det var helt okej mycket folk, hade lätt kunnat vara lite fler doc, men vad kan man göra? vädret suger ju som vanligt och vem vill rida ett varv på en ponny när det ösregnar och åskar?

Nu är jag iallfall hemma, jag ska byta om lite snart sen ska jag och mamma ut och äta på något mysigt ställe, imorgon åket hon nämligen ut på äventyr och hon lämnar mig hemma med katten.. men jag måste ju iallfall jobba så att jag får ihop lite kosing så jag kan åka sen så jag ska väll inte klaga kanske.

xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här: