youngwildandfreeee

Köttisar hos mormor

Kategori: Allmänt

Är hos min kära mormor som lär mig att göra dom godaste köttbullarna i stan!
Har jobbat från klockan nio till halv tre idag, sjukt mycket folk på jobbet men tiden gick fort och det är ju alltid bra när den gör det! Direkt när jag slutade brummade jag hit ut till kobacken, där väntade mormor redo med sitt röda förkläde med vita hjärtan på som jag sydde till henne för typ 10 år sedan, är det inte gulligt så säg!

Nu har hon lärt mig att göra på hennes vis även om jag tror eller jag vet att det inte alls kommer bli lika gott om jag ska göra min egna köttisar nån dag..

Nu ska jag sätta igång att rulla så får vi se om det blir nå käk nångång.

PS, ikväll ska jag göra kanelbullar!!

försökte hitta knappen till hennes webbcamera men jag vet inte vart den är, och det är verkligen ingen idee att fråga mormor förhon vet det knappast! jo fasen i det exakta ögonblicket när jag skrev det frågade jag mormor iallfall och fasen hon visste!

så jag bjuder på en bild härifrån iallfall!



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: