youngwildandfreeee

JobbJobbJobb

Kategori: Allmänt

Jag har jobbat hela dagen idag, från 9 imorse till 6 ikväll, idag har det varit e ganska kämpig dag på jobbet faktiskt, inte för att det var mycket att göra utan andra andledningar som jag inte kan skriva här för det skulle inte vara så bra för mig tror jag... Iallafall snart får vi schema för augusti och då kan jag börja räkna ner hur många pass jag har kvar innan jag slutar ochh åker till mina godingar i Thai. Fyfan va skönt det kommer bli att veta hur många pass man har kvar alltså!! Men nog om det jag håller mina tankar utom bloggen för tillfället..

Efter jobbet åkte jag till Emma direkt lilla Gustav fyller ju hela 18 år idag och det måste ju firas, Marianne och Ingvarär i stugan och Gustav ville vara hemma så jag och Emma styrde en liten fika för honom så att det blev lite fira iallfall, han fick sju öl i present och dom sveper han ikväll, vi fikade och skålade i champagne och sen lämnade vi dom ifred så att dom fick föra ifred sen skulle han ut på krogen lagligt ikväll, kul för honom gullisen! 

Bild från Thai när han kom och hälsade på!


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: