youngwildandfreeee

hard work work

Kategori: Allmänt

Jpp nu har min "helvetes" vecka som jag väljer att kalla det börjat! jag börjar 3-4 påeftermiddagen och kommer hem halv två på natten då är det bara att sovasen upp äta och sen åka och jobba igen, ungefär så kommer detatt se ut dom närmsta dagrna, med något liten undandtag med nån ledig dag eller att man jobbar någon annan tid,

så idag ställde jag klockan och åkte ut till mormor och morfar, det va sol så det passade ju utmärkt att åka ut till dom, vi åt glass med jordgubbar fikade och åt köttbullar! (såjävla gott) sen gick vi även ut en sväng i skogen och plockade blåbär. vi måste ju passa på nu innan bulgarierna kommer och tar alla, jag såg nog hur dom höll på lite längre bort i skogen! Men vi fick med oss lite hem iallfall så vi är nöjda och belåtna, jag ska göra en paj av mina tror jag faktiskt men nog om det.

Imorgon är jag ledig men inte får jag sova för det int, klockan min ringer om exakt 5 timmar och 16 minuter, alltså tjugo över sju, och jag har inte ens duschat än,måste göra det NU så att jag får lite sömn iallfall, jag tänkte mest göra ett inlägg så att ni vet att jag inte ha gått under jorden :)

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: