youngwildandfreeee

Hänger på ballen

Kategori: Allmänt

Då har jag gjort mitt för idag känner jag så här spontant bara, vaknade inte av att klockan ringde idag kvart över 8 utan vaknade istället av att mamma frågr om det inte är dax att vakna snart då jag borde åka till jobbet om 10-15 minuter? då flög jag upp som om någon satt eld i baken på mig kan jag säga! På med palterna och sen rallyköra till jobbet. kom dit med några minuter tillgodo så det vart ju helt perfekt ändå denna lilla försovning skade ju ingen i slutändan utan gynnade bara mig som fick några minuter extra sömn. Jobbade på i 6 timmar va helt okej idag tiden gick fort och jag hade rätt roligt faktiskt.

Nu har jag och mamma precis avnjutit en superb måltid på ballen (balkongen) tacos serverades det idag och det satt ju väldigt fint i kaggen de kan jag säga!

Nu tänkte jag göra lite chokladbollar sen sätta mig på "ballen" igen i soffan med feta dynor och med solen som värmer in under markisen med ett glas iskall apelsinjucie ( Fasen just i skrivandes stund inser jag att jag drack upp den sista saftne till maten..) så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till? Jag kan ju gör chokladbollar och dricka mjölk men hur gott är det med varm mjölk? och jag orkar verkligen inte gå till willys just nu..

Nä jag får helt enkelt skita i att göra dom och ta med en bok och snällt sitta där ute och läsa med ett glas vatten, ja så får det bli!

bjussar på en liten bild på mig undertiden jag höll på att duka upp bufffen!



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: