youngwildandfreeee

Gymnastik

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem från jobbet, gick ju som sagt och la mig klockan elva igår kväll, somnade dock inte förns kanske tjugo i tolv, sen vaknade jag i morse också väldigt tidigt typ vi 4 eller 5 av att jag drömde mardrömmar, sen kom brevbäraren och jag kunde inte somna om, funderade om jag skulle gå upp och starta dagen tidigt idag, men efter lite rulla runt ta av och på täcket och vända kuddarna så somnade jag om igen i några timmar!

gick bra att jobba idag också same same varje dag men det är bara att jobba på och hålla ut!


Nu sitter jg och kollar på gymnastik OS, det är faktiskt en av de få grenarna jag tycker om att titta på, det är de och simmhopp som jag tycker är roligt att kika på.

Nu ska jag duscha av mig fritöslukten sen ska jag vänta in allsång på skansen.

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: