youngwildandfreeee

Furuvik

Kategori: Allmänt

Har haft en hel dag i Furuvik men min faort Elin och lilla Tindra, Elin kom och hämtade upp mig i tio sen åkte vi och hämtade Tindra, vi elva var vi ute i Furuvik och klockan sex åkte vi hem! Vi var alltså där i sju timmar!!
Men vi har haft vädligt roligt, åkta massa karuseller slösat fett mycket pengar på lotter som vi inte vann en enda liten grej på, ätit glass, sockervadd, varma chips, klubbor, nacho tallrick och ja jag har väl glömt hälften, men som sagt en super dag!

Det här var även den första av fyra ledigadagar för mig, känns helt underbart faktiskt! Ikväll ser planerna lite ovisa ut, jag har lite att välja på om man kan säga det så, så det återstå att se helt enkelt vad som händer.

Jag har skypat med Aree idag ocks och fasen va jag längar efter den tjejen, Det jag inte vart så glad avatt höra var att hon sa att jag hade blivit tjock! Så nu är det hårdbantning tills jag ska åka ner igen alltså en månad, och en månad utan snask måste jag väll klara, eller?


Jag bjuder på ett kort på en väldigt lycklig tjej trots att hon har otur i spel och är tjock!



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: