youngwildandfreeee

Fräsande vildjur

Kategori: Allmänt

Igår när vi hade stängt på jobbet och jag skulle gå till bilen (dom andra två skulle till höger och jag skulle till vänster) så gick jag där på trottoaren och i mörkret ser jag ett djur jag vet inte om det var en skunk? eller om det var en igelkott, men den fräste så högt att jag blev fasen rädd alltså. jag tänkte först att men den där lilla rackaren kan jag väll gå förbi men när jag närmade mig så fräste den bara högre och då kände jag att det var time för mig att vända och gå tillbaka till där jag kom ifrån och sen gå runt skiten istället.

Annars då, igår på dagen solade jag och bara tog det lugnt hela dagen åt mat och hade det bra hos mormor innan jag åkte till jobbet, se slutade jag vid ett var det bara hem duscha och sova..




Nu idag är det jobb som gäller igen men idag är de bara fem timmar så det är skönt. Jag har precis fyllt i papperna som jag måste ge till ambasaden för att få mitt visum så nu saknar bara ett frimärke sen är det hela i rullning och då hoppas vi att allt går som det ska utan några problem!

Nu blir det frulle hårbröd med kaviar och ett glas vatten, gott! Nä men eftersom att jag och mamma har vart borta i några dagar så har vi inte haft någon jucie eller mjölk här, och inatt när jag slutade var ju ala affärer stängda, men idag ska det bli ändring på det, kylen ska fyllas med godsaker!


En bild från i lördags, hade solen i ögonen men va gör väll det?



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: