youngwildandfreeee

Det är fett

Kategori: Allmänt

Insmord i rapsolja ligger jag och steker fläsket på bryggan hos mormor, det är nice!
Mammsen väckte mig imorse och så stack vi iväg för att handla lite nödvändigheter man behöver när man ska vara på "landet" i tre dagar, dom nödvändigheterna för mig var, en fet påse med godis,ostbågar,fanta och en tidning. Nu klarar jag mig i nån dag iallfall. det som är en himla tur var ju att det var fint väder idag också, så direkt när jag kom hit slängde jag på mig bikinin och drog ner till bryggan, sen har jag legat där hela dagen tills nästan prick nys då vindarna vände och vågorna slog upp mot bryggan. då tröttnade jag och drog upp.

Nu ska jag snart ner och dricka lite sangria som mamma har snort ihop,sen ska jag invänta lite grillat till kvällen, vilken kväll det verkar bli eller hur!?

bjussar på en bild nu så kommer det fler ikväll,måste ut och supa med gamlingarna nu!



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: