youngwildandfreeee

alone

Kategori: Allmänt

Jaha då har fina mamma lämnat mig för en vecka, igår hade vi det super mysigt vi gick ut på restaurange och åt både mat och efterrätt sen rullade vi ut därifrån på kvällningen,när vi kom hem kollade vi på film och sen somnade mamma i soffan i vanlig ordning.. Det kommer bli tufft att vara själv men jag ska nog klara det!

Idag har jag jobbat på förmiddagen,det känns lite segt att jobba och så nu för tiden, tiden går så himla sakta när jag är där..

 ikväll ska jag kanske träffa ett par tjejer fån jobbet, jag vet doc inte riktigt vad vi ska hitta på men jag tror nog att de blir utgång någonstans faktiskt.. var längesen  jag var ute, men samtdigt är det bra för det har typ varit 6 våldtäckter och överfall här i stan bara de sista veckan typ, så det ärbäst att hålla sig inne!

Nu snart ska jag hoppa in i duschen så att jag kan röra mig mot den destinationen vi nu ska vara på!

Bild från Thai


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: