youngwildandfreeee

Your body is a wonderland

Kategori: Allmänt

Jag har fortfarande inte lagt mig, och fortfarade inte gjort någonting som gör att jag är redo för bedtime, men jag har suttit uppe nu och kollat runt lite, läst bloggar,youtubat,kollat på bilder på google och lite allt möjligt sånt.

Och jag insåg att den här oerhörda pressen man känner över sin kropp hela tiden, jag vet så sjukt många som känner att dom inte är tillräckligt nöjda med sig själv, att dom är för stora, för smala, för små börst eller för stor rumpa. och jag vet själv att jag tänker på det ibland, men jag tänker bara på det, det har aldrig påverkat mig såpass mycket att jag har försökt bantat eller har tränar överdrivet mycket, jag har alltid bara gjort det jag ville och ätit det jag ville, jag bantar absolut inte och det ända jag gör nu är att FÖRSÖKA att inte äta godis typ varje dag, för det gör jag nästan..jag bryr mig inte om folk i min omgivning är tjocka eller pinnsmala, alla är vi verkligen fina på våra egna vis! Och jag blir så sjukt irriterad på folk som hela tiden ska prata om sin vikt och hur dom ser ut, att dom vill gå ner hit och dit,eller hur mycket dom tränar hur mycket dom väger hur tufft träningsschema dom har, och jag tycker absolut att man ska träna för att må bra, men må bra för sig själv inte för någon annans skull!!

Och det är nu på senare dagar som jag har börjar irritera mig allt mer på folk som gör så, för jag har själv tjatat halft ihjäl min vän Emma.

Eller att folk kan säga nej till någon för att man ser ut på ett visst sätt, och jag vet att det är så för jag gör det själv, och det är fasen inte bra alltså,Nu ska jag verkligen försöka att lära känna männsikor på djupet, alltså insidan först och sen utsidan inte tvärtom!

Jag ska vara öppen och jag vill lära känna nya männsikor, för gör man det så får man mer möjligheter, det här är saker jag måste tänka på nu när jag åker också, även fast jag känner folk där nere så kommer jag nog att vara ensam en del också, och då är det viktigt att visa sina bra sidor, och en väldigt bra egenskap är just att vara öppen och vekligen visa att man vill prata med den personen just för att du är du, inte för du hur ser ut, förstår ni vad jag menar?

Nu blev även detta ett lite luddigt inlägg men vet inte riktigt hur jag ska formulera det annars.

Det brukar ju ofta vara ungefär det här man strävar efter, eller? men vem tycker att det är snyggt på riktigt?


Det här är stereo typen för killen som alla verkligen tycker är skit snygg, och han är just snygg för att det finns inte många killar som ser ut just så, finns ju typ ingen!


Med detta lilla nattinlägg vill jag bara ha sagt att, your body is a wonderland och livet blir va du gör det till.

God natt.

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: