youngwildandfreeee

What if?

Kategori: Allmänt

Åhh ibland tänker jag bara för mycket, jag vet om det men jag kan inte sluta, utan jag tänker och så gör det mig mer orolig elle va man ska säga. Jag vill verkligen åka till thai och jag ska ju göra det, och jag vet i princip hur allt kommer vara när jag kommer dit, men samtidigt så vet jag att mycket kan ha förändrats under tiden jag är hemma.. Jag vet vad som händer där nere men jag vet verkligen inte allt,kommer allt fortsätta som det slutade? kommer det vara bättre eller sämre? kommer Jeppi att finnas som han gjorde förr? Det är så mycket som jag fundert på nu och det är svårt att prata med alla där borta också för dom jobbar, jag jobbar, dom har morgon när jag har natt, detta gör det väldigt svårt att få till det så att vi kan skypa eller prata med varandra. En annan sak som oroar mig lite är att jag måste åka till malaysia var 30 dag efter ett tag, och jag vill verkligen inte åka själv, jag vet en tjej som åker dit 4 dagar innan mig och hon har samma visum som jag har, och vi har sagt att vi ska åka tillsammans och vi kommer med största sannorlikhet att göra det också, det är bara så jobbigt ibland att vara så långt ifrån personer som man känner att man måste prata med. speciellt när man har några frågetecken som man vill räta ut, jag vet inte vart jag vill komma med detta, kanske är lite nerver som talar, eller vad har jag att vara nervös över? Det ända jag vet och egentligen det ända som betyder nått det är att jag har dom bästa där nere som jag vet finns där när jag kommer tillbaka, lika som jag ska finnas för dom, även fast jag kanske kommer behöva dom lite mer än dom mig..Sen om allt är som det var förr eller om det har tillkommit eller försvunnit något/någon så kommer allt bli sjukt bra iallafall!

Jag vet inte vart jag vill komma med inlägget direkt, men som sagt jag tänker mycket och idag har det varit ordentligt många tankar som snurrat i mitt huvud. Nu ska jag skriva till Aree att jag kräver en skype och det är nu!




xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: