youngwildandfreeee

vilken härlig kväll!

Kategori: Allmänt

Det började ju med att jag skrev att jag ville göra något, och nog fick jag att göra! Jag och Sanna bestämde oss för att åka och bada, så vi satte på oss badkläder tog med oss filtar och sen åkte vi och köpte lite picknick, vi åkte till ett fint litet ställe och där hängde vi i några timmar, badade inte dock det var lite för kallt.

Sen åkte jag hem bytte om och sen åkte jag ner på stan och träffade mamma och hennes kompis, dom satt på en uteservering och då drog jag dit så att jag fick lite krubb jag med, hängde med dom till elva och klockan elva mötte jag upp marre och malin, vi satte oss på brända och drack lite vin, sen drog vi ut och skakade våra lurviga, det var helt klart en rolig kväll och idag mår jag faktiskt bra! och det är ju alltid skönt,

Nu ska jag fixa lite sen blir det jobb 12-19, hejja!

Bild från igår!


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: